30 Mart 2011 Çarşamba

YEŞİL ÇAM ÖDÜLLERİ

4.düzenlenen yeşil çam ödüllerini izledim,bazıları güzel di bazıları vasat ama yinede canım ülkemde her geçen yıl gelişme var buna sevindim:))




Bergüzal Korel'in elbisesi sade ama tv izlediğimde daha güzeldi Özgür mansur imzalı.











Tabiki Tuvana Büyükçınar.



















Bir Arzu Kaprol elbisesi

















Hatice Arslan elbisesi Gamze Saraçoğlu


















Bir Gamze Saraçoğlu şıklığı daha Selma Ergeç.


















Melis Birkan'a sölemeden edemicem acayip kilo almış elbisede bir o kadar göstermiş melisacım yaz geliyor aman diiim ben sana:)
















ve işte her daim şık zarif ve modern benim en en beyendiğim ünlü Nebahat Çehre nin beyaz özel tasarım elbisesi Elif Çığızoğluna ait hemen ufakta bir dedikodu geçeyim tören sırasına bir davetli etek ucuna bastı diye sinirlenene Nebahat Çehre çantasından sakinleştirici çıkarıp içmiş yardımcısıda gazeteciler görüntü almasın diye ceketiyle siper yapmış demekki değer veriyor elbiselerine.













Tam olarak çözemedim ama bir kaç yerde cengiz abazoğlu yazmışlar Nehir Erdoğan ben beyenmedim yalan söliyemicem :)
















Bayılıyorum bu çifte eee Engin yakışıklı Özge zarif ve güzel olunca aklıma kim geldi tabiki Angelia Jolie Brad Pitt değil mi ama neyse konumuza dönelim Özge Özpirinç'çinin elbisesi Hakan Akkaya elbise streç ama kesimiyle ve rengiyle çok yakışmıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder