7 Haziran 2011 Salı

MTV MOVIE AWARDS 2011 KIYAFETLER


Bu seneki ödülleri bilmem ama kıyafetler geceye damgasını vurdu herkez abartısız ama farklı olmaya çalışırken üç ünlünün Balmain'in birbirinden güzel cicileriyle beni büyüledi.
ilki daha öncede biryerlerde gördüğüm bu tapılası etekle Mila Kunis bu kız ne giyse yakışıyor en güzel parçaları topluyor ve sitilini sevdim.
insan görünce aman batmasın diyesi geliyor üzerinde yüzlerce cengelli iğne bulunan bu elbise ile hiç sevmeme rağmen Kristen Stewart benden tam not aldı resimdede ne kadar mutlu oldukları belli oluyor ödül de almışlar ohh misss :D
veeeeeeeeeee işte benim favorim tanrı kadını yarattı Leighton Meester bayılırım bu tarzının dışında olan el işçiliği bol balmain ile arz-ı endam ediyor .
Emma Watson saçlarını artık uzatmalı ben çok sıkıldım bu kısa saçlarından ama Merchesa sade omuz detaylı elbisesi ile yine sade  şık genç kız havasında zaten de öle.

yahu bunlarda yaz gelmesine rağmen hala kışta kalanlar.

gençler böle şık olunca yaşı olgunlar sönük kalıyor onlardan biri sanırım makyaj yapmayı unutmuş,bu görüntüsüyle  benden eksi bir puan aldı. Üzerine başına saçına'da dikkat etmesi lazım .Reese Witherspoon ve Zac Posen  elbesesini beyenmedim  
Burda geride kalmış ama bence herkezin gözüne sokulası güzelliğe bakarmısınız,Hailee Steinfeld bu zümrüt yeşili cicisiyle beni benden aldı ama siyah döpiyesi için aynı şeyi söyleyemicem .






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder