28 Ocak 2011 Cuma

Cem yılmazın evi

Kahkaha makinası cem yılmaz bu kez evinin kapılarını Instyle Home dergisine açmış.Ünlü showmenin iç mimarı Deniz Duru açıkçası ben daha farklı bir ev hayal etmiştim çeşitli muzipliklerin olduğu dev plazmaların oyun konsollarının falan olduğu ne biliim bir karikatürüst geçmişi var belki duvarlarda birkaç karikatür falan ama ev çok güzel levent loft en üst katındaymış 
 röportajından küçük bir bölüm: 
- Cem burayı 1 yıl önce aldı. Aslında villası tadilatta olduğu için geçici süreliğine buraya taşınma kararı vermişti.  İçinde yaşadıkça zamanla evi sevmeye başladığını fark etti. ‘Şurasını nasıl yapalım, burası nasıl olsun Deniz?’ diye sorarken, baktık ki işleri burada da büyütüp, dekorasyonuna kapsamlı el atmaya başlamışız.

- Cem’in isteklerinin hiçbiri bana absürd gelmedi. Diğer evini yaparken de zevklerini, önceliklerini iyice öğrendiğim için açıkçası zorlanmadım. Cem Yılmaz, özel hayatında yaşamı kolaylaştırmayı seven, ne istediğini iyi bilen biri.



- Barı eskicide gördüğüm bir mobilyadan esinlenerek yapmıştım, Yılmaz’ın arkadaşları varken, tavla masası hiç boş kalmıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder