25 Ocak 2011 Salı

pazar aldıklarım

efendimmm yine sizlerleyim bloğumu yavaş yavaş yazmaya başlıyorum düzenlemeyide kendi kendime karıştıra karıştıra öğrenmeye çalışıyorum:))

pazar günü bir alışveriş merkezine gittik eşimle indirimler müthiş hızla devam ediyor yakında teyzemin kızının nışanı var onun için elbise aldım tesadüfen marka sorun değildi içime sinsin yeter mangoda bu elbiseyi görüm tarzım değil ama üzerimde görünce çok beyendim hanım hanımcık oldum nışanda foto çeker koyarım
% 50 indirimde olunca hemen aldım :))






sonrada 2 tane istediğim pastel ojeyi aldım ikiside meşhur renkler tırnaklarımı kesmek zorunda kaldım uzasın hemen denicem bunlarda 2 tl diii waltsondannn chanell renginin içinde mor işiltılı harika bir renk diğeride lacivert bayıldım ikisinede bu pazar alışveriim bu kadar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder