8 Şubat 2011 Salı

Sevgililer gününde isteklerimin listesi :))

Yaklaşan sevgililer gününde özellikle firmalar birbirleriyle yarışıyor çeşitli kalpli pembe ürünler güller balonlar vs vs vs eee bende sadece eşimle romantik bir yemek ve çiçek yeter diyen kadınlardanım amaaaaaa her kezin gönlünde bir aslan yatar bende kendimce bir liste yaptım sizinkileride çok merak ediyorum.
Ayakkabı hastası biri olarak bu loboutin hangi kadının rüyasına girmez kiii


Ahhhhhhhhhh ahhhhhhh içimdeki bu mini hemde pembiş olanı nasıl dinicek bilmiyorum.
 Canon EOS 1000D makinam olsun herkezin bol bol fotosunu çekicem söz.
Uzun karasızlığın ardında chanelde kara kıldım acaba harmese mi dönseydim.

Louis Vuitton bu bileklikleri de uzun zamandır aklımda fiyatıda 550 tl :))
Bunlardan piyasada çok var ama gerçekleri kadar güzel olmaz .
Liste böle uzayıp gidiyor tabiki bunlar hayaller hepsi servet parçalar ben sadece bir adet gülede razıyım önemli olan beraber kutladığım ve onu çok sevdiğim canım kocamın olması:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder